Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Aktuális rendőrségi tanácsok gödöllőieknek is 2021-04-29 16:35:38 A Pest megyei főkapitányság munkatársai a zsebesekre, a kerékpár-lopások elkerülésére és a segítségnyújtási kötelezettségre hívják fel a figyelmet
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője
Gödöllőn fogták el a ragadozó-banda három tagját 2020-03-12 18:20:25 Olyan csapat került a Pest megyei felderítők kezére, amelynek tagjai hónapokon keresztül erőszakkal sápoltak két fiatalembert Erdőkertesen
Vécsey László bizakodó, hogy nem eszik olyan forrón a kását 2020-03-03 10:07:03 Egyeztetett a miniszterelnökkel a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője, aki, nem nézné tétlenül a HÉV-M2-es metró összekötésének csúszását